30 студзеня ў рамках рэспубліканскага адзінага дня інфармавання Барысаўскую цэнтральную раённую бібліятэку ім. І.Х. Каладзеева наведаў старшыня грамадскага аб'яднання "Саюз пісьменнікаў Беларусі", кнігавыдавец, беларускі пісьменнік, журналіст, публіцыст, дырэктар і галоўны рэдактар рэдакцыйна-выдавецкай установы “Выдавецкі дом “Звязда” Алесь Карлюкевіч.
“Пяснярка роднага края”
27 студзеня ў сельскай бібліятэцы №30 в. Лошніца прайшла літаратурная гадзіна “Пяснярка роднага края”, прысвечаная 130-годдзю з Дня нараджэння беларускай паэтэсы Канстанцыі Буйло для вучняў 6-7 класаў ДУА “Лошніцкая сярэдняя школа Барысаўскага раёна”.
ХIХ Міжнародныя кнігазнаўчыя чытанні
27–28 красавіка ў Нацыянальнай бібліятэцы Беларусі пройдуць ХІX Міжнародныя кнігазнаўчыя чытанні. Навуковая канферэнцыя пачне працу ў 10.00 у пам. 307.
Квітнеючыя сусветы Марыі і Міколы Ісаёнак
Увага усім аматарам мастацтва!
Кніжныя фонды Барысаўскай цэнтральнай раённай бібліятэкі імя І.Х. Каладзеева папоўніліся цікавымі выданнямі: “Марыя Ісаёнак. Квітнеючыя сусветы”, “Мікола Ісаёнак. Зачараваны імгненнем” і “Вольга Паўленка” (выдавецтваў ТАА “Альтіора Форте” і ТДА “Чатыры чвэрці”). Пазнаеміўшыся з якімі, чытачы даведаюцца аб жыцці і асаблівасцях творчага лёсу знакамітых беларускіх мастакоў.
“Як рассмяшыць папугая”
Сельская бібліятэка №17 в.Жыцькава прапануе сваім чытачам пазнаёміцца з творчасцю беларускага пісьменніка Алеся Мікалаевіча Бадака прачытаўшы яго кнігу “Як рассмяшыць папугая”.
Адкрыта рэгістрацыя на ХIX Міжнародныя кнігазнаўчыя чытанні
27–28 красавіка ў Нацыянальнай бібліятэцы пройдуць ХIX Міжнародныя кнігазнаўчыя чытанні – маштабная навуковая канферэнцыя, якая ёсць галоўнай пляцоўкай краіны для адкрытага дыялогу аб кніжнай культуры.
Запаведныя мясціны Беларусі
Эка-вандроўка да Міжнароднага дня запаведнікаў і нацыянальных паркаў у рамках гісторыка-патрыятычнай праграмы “Планета Беларусь” праекта “Літаратурная кругасветка” гарадской бібліятэкі №4 сямейнага чытання запатрабавана класнымі кіраўнікамі пачатковай школы ДУА “Сярэдняя школа №20” і добра ўспрымаецца вучнямі